Odpowiedzi

2010-03-04T14:25:01+01:00
Raczej mszaki bo mchy nie są najprostrze:
- pokolenie dominujące to gamtofit
- zapłodnienie wymaga obecnosci wody
- prymitywne tkanki
- brak wyspecjalizowanych narządów jak liscie czy korzenie
- małe rozmiary
34 1 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:35:12+01:00
Mchy to najprostsze rośliny lądowe,gdyż rosną tam gdzie inne rośliny nie mogłyby żyć dlatego nazywamy je organizmami pionerskimi.Mają wiele znaczenie w gospodarce człowieka i w przyrodzie.Podczas topnienia lodów ony magazynują wodę ,a gdy jest susza wtedy ją wypuszczają.
15 3 15