Odpowiedzi

2010-03-04T14:38:13+01:00
- przeszedł swoją mękę i wypełnił wolę ojca
- każdy ma swoje własne problemy nawet najmłodsi
- każdy ma wolną wolę
- to znaczy że ktoś komuś życzy szczęśliwej drogi
prosze
2010-03-04T14:40:35+01:00
1..jezus przeszedl droge krzyzowa tzn. ze sam cierpial za nasze grzechy i dzwigal je w postaci krzyza.
2..kazdy dźwiga własny krzyz tzn. ze kazdy ma swoje grzechy i walczy ze swoimi problemami.
3..idź swoją droga tzn. ze ma kazdy swoj rozum i kazdy ma swoje serce ktorym sie kieruje...
4..daje ci krzyz na droge tzn. zle komus zyczyc..
mam nadzieje ze pomoglam..:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:41:05+01:00
-Jezus przeszedł droge krzyzową- ozancza to że Jezus uwdzigł swój krzyż aż do samego końca a potem gdy zmarł zmartwychstał

-kazdy dźwiga własny krzyz- Chodzi oto ze każdy dzwiga na sobie swoje problemy jakie spotykają go w życiu

-idź swoją droga- oznacza to ze gdy wyznaczymy sobie jakiś cel to trzeba do niego dąrzyć i nie zważać na przeszkody

-daje ci krzyz na droge- Chodzi oto ze gdy gdzieś idziemy to ktoś daje nam takie błogosławieństwo.