Odpowiedzi

2010-03-04T14:29:29+01:00
Zad.1
Płyta litosfery rozsuwa sie i nachodzą na siebie bądź zderzają sie ze zobą.
zad2.
efektem tego ruchu są trzesienie Ziemii , wulkanizmy oraz ruchy górotwurcze.
a 3 niewiem.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:35:02+01:00
A) Płyty litosfery ruszają się, na skutek prądów konwekcyjnych.
b))ruchy lodo-twórcze, subdukcja, obdukcja.
c) Ponieważ płyty litosfery się rozszerzają.


:)
1 5 1