Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:30:58+01:00
A) 3 m - 3000mm
b) 14 dm -140 cm
c) 250 m - 0,25km
d) 400 m -0,4 km
e) 2 ha - 200ar
f) 85 ar -0,85 ha
g) 2 m² - 0,02ar
h) 2 m²-0,000002 mm²
i) 3 kg- 300dag
j) 25 dag - 0,000025t
2010-03-04T14:31:38+01:00
A) 3 m - 3000mm
b) 14 dm - 140cm
c) 250 m - 0,250km
d) 400 m - 0,400 = 0,4 km
e) 2 ha - 200ar
f) 85 ar - 0,85 ha
g) 2 m² - 0,02 ar
h) 2 m² - 0,000002²
i) 3 kg - 300dag
j) 25 dag - 0,00025t