Odpowiedzi

2010-03-04T14:31:34+01:00
1 Pan Jezus na śmierc skazany.
Pan Jezus został skazany na karę śmierci za coś, za co mu się wcale nie należało. Za wiarę i głoszenie jej. Dawniej zabijano tysiące ludzi za to, że wierzą. Teraz, kiedy możemy wierzyc nawet nie chodzimy do kościoła. Pomyśl o tym, jak bardzo musiał cierpiec Jezus za coś, co zrobił dla ciebie, a Ty po prostu to odrzucasz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:43:32+01:00
14 Złożenie Jezusa do grobu

Ciało Jezusa zdjęto z krzyża i owinięto w czyste płótno. Jezus zhańbiony i znieważony zostaje pogrzebany z należną czcią w nowym grobie. Nikodem przynosi 100 funtów mieszaniny mirry i aloesu by wydawała cenną woń.Ciało Zostało złożone do grobu w skale. Przed wejściem położono duży kamień. Następnego dnia, gdy przypomniano sobie o proroctwie zmartwychwstania, przed grobem stanęły straże.