Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:38:45+01:00
Dla mnie ma takie znaczenie jak:
-wiara w Jezusa
-wiara w Zmartwychsanie
-miłość Boga do ludzi dla których on dał swoje życie to jest właśnie przykład że sam Jezus Chrystus umarł za nasze grzechy
-jest Zbawicielem świata
więcej nie umię
2010-03-04T14:39:34+01:00
Znak krzyża jest jak batronik dla małego dziecka. Daje nam natchenienie, umacnia w wierze. Pozostajemy w przekonaniu, że to prawdziwa świętość. Krzyż jest jak teleporter do innego świata - lepszego świata. Utożsamia nas z Bogiem, chodź tak naprawdę wiemy, że BÓG słyszy nas wszędzie.