Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:38:52+01:00
1.Czasami lubię zbijać bąki.
2.Moja mama ciagle powtarza,że jest kurą domową,ale ja staram się jej pomagać.
3.Wiele osób z mojej klasy nie grzeszy rozumem.
4.Media często podają informacje wyssane z palca.
5.Na ulicy stoi puszysta kobieta.
6.Mój kolega jest chudy jak patyk.
6.Dużo osób plecie co im ślina na język przyniesie.
2010-03-04T14:46:20+01:00
1. Zbijanie bąków polega na nicnierobieniu.
2. Zachowyjesz się jak kura domowa, on powinien ci czasem pomóc w sprzątaniu.
3. Niegrzeszysz rozumem, nawet tak oczywista sprawa jest dla ciebie zbyt skomplikowana.
4. Ta historia jest wyssana z palca, nic takiego nigdy się nie wydarzyło.
5. Puszyste kobiety mają problemy z powrotem do formy.
5. On jest chudy jak patyk, powinien jeść więcej, bo inaczej nie będzie miał siły.
6. Pleciesz co ci ślina na język przyniesie, zastanów się nad tym co mówisz.