Przyporządkuj cechy charakterystyczne wymienionym zwierzętom :
a). Sarna
b). Dzik
c). Zając

1. Ma krótką głowę i lekko wydłużoną szyję.
2. Dolne kły wystają ze szczęki.
3. Zmienia futro w zależności od pory roku.
4. Ssaki podobne do świń.
5. Stale mu rosną dolne kły.
6. Owłosione stopy.
7. Jesienią grupują się w stada, latem żyją samotnie.
8. Uszy o czarnych końcach skierowane do przodu.
9 Kończyny tylne dłuższe od przednich.
10. Długie, szczupłe nogi.
11. Zmienia futro w zależności od pory roku. ( jeszcze jedno takie same ).
daje naj ;-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:40:59+01:00
1c
2b
3b
4b
5b
6c
7a
8b
9c
10a
11b
21 3 21
2010-03-04T14:44:01+01:00
1 c
2 b
3 a
4 b
5 b
6 c
7 a
8 b
9 c
10 a
11 b
26 3 26