Odpowiedzi

2010-03-04T14:38:43+01:00
Poniewaz rodzice nie robia kłotni
dlatego ze mozemy zadbac o nasze zdrowie
nie jestesmy pod wpływem alkocholu a jak wypijemy to robimy głupie głupstwa
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:40:08+01:00
Dla dzieci i młodzieży alkohol wydaje się atrakcyjnym, bo uważają, że bez niego nie ma dobrej zabawy. Nie przejmują się zdrowiem, konsekwencjami uzależnień i problemami, które może wywoływać uważając, że to ich nie dotyczy, a ponieważ brakuje im wiedzy na temat skutków oddziaływania alkoholu na organizm i psychikę człowieka, alkohol zbiera wśród młodzieży znaczne żniwo. Poza tym brakuje łatwo dostępnych publikacji i ulotek informujących o negatywnym wpływie procentowych trunków dlatego wiec imprezy bezalkoholowe sa zdrowsze i bezpieczniejsze.
Imprezy bezalkoholowe nie są dość popularne. Większość ludzi nie może wyobrazić sobie przyjęcia bez choćby najmniejszej ilości alkoholu.
4 4 4
2010-03-04T14:41:22+01:00
Według mnie warto organizować zabawy bez alkoholu,ponieważ dzięki nim człowiek bardziej zbliża się do Boga.Jest człowiekiem: lepszym oraz z mniejszą ilością grzechów.Dzięki alkoholowi nie staniemy się bardziej dorośli,czy mądrzejsi.Bez alkoholu zabawa jest dużo lepsza.Człowiek z trzeźwością patrzy na świat a jego zachowanie jest kontrolowane.
2 5 2