Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T14:44:09+01:00
Pr = a×h₁ |:a
h₁ = Pr:a
h₁ = 408: 17
h₁ = 24

Pr = b×h₂ |:b
h₂ = Pr:b
h₂ = 408:26
h₂ = 15 13/90 (ułamek)
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:44:44+01:00
Dane:
P=408[cm2];
a1=17[cm];
a2=26[cm];
Szukane:
h1=?[cm];
h2=?[cm];
Wzór na pole równoległoboku:
P=a*h;
h1=P/a1;
h2=P/a2;
h1=408/17=24[cm];
h2=408/26=15,7[cm].
Odp.h1=24[cm],h2=15,7[cm].
42 4 42