Odpowiedzi

2010-03-04T14:42:20+01:00
Uczy nas :
posłuszeństwa
pokory
miłości
wierności
wiary
wyboru
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:51:29+01:00
Pan Jezus uczy nas modlitwy, wytrwałości żebyśmi nie czynili zła, potrafili się powstrzymywać. Wciąż jesteśmy kuszeni przez szatana jednak poprzez swą wiarę nie ulegamy pokusom. Jesteśmy powołani do dawania miłości drugiemu człowiekowi. Nie może to być miłość słowa, lecz czynu. Wyraża się ona cierpliwością, łaskawością. Jezus poprzez miłość uczy nas jak żyć w zgodzie między sobą. Poprzez 10 przykazan bozych uczy nas jak byc dobrymi ludzmi
4 4 4
2010-03-04T14:56:56+01:00
Uczy nas tego by postępować dobrze . Chociaż pokusy są wygodne , to są złe i pan Jezus uczy nas doążenia do prawdy jaką jest Bóg , dobnro , miłość i niebo .
2 3 2