PLIS! OTÓŻ DOTYCZY TO TEJ STRONY (TZN ZADANE.PL). NIE MOGĘ ROZWIĄZAĆ ZADAŃ, KTÓRE CHCĘ ZROBIĆ TERAZ BO MUSZĘ WYKONAĆ TE KTÓRE WCZEŚNIEJ ZACZĘŁAM. PO PIERWSZE TAMTYCH ZADAŃ NIE UMIAŁAM ROZWIĄZAĆ (CZASEM SIĘ TAK ZDARZA :)) A PO DRUGIE JUŻ KTOŚ JE CHYBA ROZWIĄZAŁ, BO NIE MA ICH NA LIŚCIE. I CO MAM ZROBIĆ?? HELP!!!
DAJĘ NAJ. ODP!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-04T14:40:07+01:00
Powinnas jakis czas odczekac a pozniej to samo sie odblokuje, bo ten ,,bilecik'' traci waznosc ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:40:42+01:00
Każdemu często się tak zdarza, więc nie ma się czym przejmować
Wystarczy odczekać jakieś 10 minut, wylogować się i zalogować ponownie na wszelki wypadek i już można dalej rozwiązywać normalnie.
Ja przynajmniej zawsze tak robię i jest w porządku :)
2010-03-04T16:05:45+01:00
Po jakimś czasie opowiedź straci ważność. Na liście też może już nie ma zadań, bo w końcu zadania też mają ważność. Jeżeli dalej masz problemy to napisz do któregoś z administratorów. Oni powinni Ci pomóc.