Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:50:24+01:00
Może być prosty i poprzeczny też.
Co to za instrument na pewno to wiesz?
(flet)

Ma sześć strun, rymuje się z wyrazem tiara
Oczywiście to ........
(gitara)
2010-03-04T16:12:49+01:00
Należy on do grupy instrumentów strunowych,
nie jest duży,lecz jest mały.Więc już wiesz co to jest. (skrzypce)

Ma on siedem dziurek na górze i jedną dziurkę na dole.
Jest prosty i poprzeczny. Wiesz co to jest? (flet)