Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:44:34+01:00
04.03.2010r.
Dzisiaj był bardzo fajny dzień. Razem z moją mamą od razu po szkole poszłam na zakupy. Kupiłam wiele rzeczy. W jednym ze sklepów spotkałam (imię koleżanki). Strasznie się ucieszyłam. Resztę czasu spędziłam na rozmowach z nią. Ten dzień był jednym z moich najlepszych dni.
2010-03-04T14:46:29+01:00
Moim najlepszym dniem to był piątek poniewaz dostałam z chemi 6 a za bardzo nie lubie chemi .
Po szkole odwiedziła mnie kolezanka i poszłysmy na zakpy i na lody.Po zakupach zaprosił mnie kumpel do parku na spacer było super


niewiem co jeszcze wymyslic jak wymysle to napisze
2010-03-04T14:49:55+01:00
Dziś jest czwartek(podaj jakąś datę) np. 4.03.10r. godz 14:42.Strasznie mi się teraz nudzi więc postanowiłam trochę zabazgrać kartki w pamiętniku moim niezwykle niewyraźnym ale na swój sposób ciekawym pismem . ;p
Oj dziś to był szalony dzień !
rano jak zwykle powtórka z rozrywki
-wstałam z wyrka
-pościeliłam
-zjadłam śniadanie
- i wyszłam do szkoły a tak jak zawsze cos się dzieje ;d
na pierwszej godz miałam J.Polski mielismy nie zapowiedziana kartkówke (nie obeszło się bez scią , na szczęście mnie nie przyłapała i mysle że 4 będzie)
aaa na długiej przerwie Kaśka spotkała się z Pawłem (chodzą razem oczywiście ich podglądałam;p )
całowali sie i trzymali za ręce tylko ciii! . żeby się nie wydało
bo to moja kumpela i dlatego jak ktoś PRZYPADKIEM PRZECZYTA TĄ STRONICE TO NIECH TO ZOSTANIE MIEDZY NAMI.
wieczorem po szkole byłam u Karoliny miała pyszne cisto , troche sobie poplotkowałysmy a teraz ide spać .;p