Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:50:12+01:00
Dnia 4 czerwca pojechałam na wycieczkę wystawy malarstwa z XIX i XX wieku. Widziała sławny obraz Leonarda da Vinci i dużo innych XIX oraz XX w. obrazów. Bardzo mi się tam podobało.

Mam nadzieję, że pomogłam.
34 4 34
2010-03-04T14:52:07+01:00
Obrazy są smętne be barwy kolorów.
nie ma zadngo orzywienia barw.
barwy obrazów przypominają wyblakfe drogowskazy.



Lili:***
33 2 33
2010-03-04T16:20:53+01:00
W dniu 5.03.2010 nasza klasa wybrała się na wystawę malarstwa z XIX i XX wieku.Na wystawie było bardzo dużo dzieł Jana Matejki oraz Michała Anioła.Bardzo nam się podobały wszystkich malarzy dzieła.
26 3 26