Odpowiedzi

2010-03-04T14:46:31+01:00
Warto jeździc na wycieczki":
1.zwiedzanie ciekawych miejsc
2.poznanie kultury
3.wzbogacenie się o nowe doświadczenia
4.ciekawe przygody

,,Warto pomagać kolegą w nauce ":
1.korzyść dla kolegi
2.uznanie wśród nauczycieli i uczniów
3.przypomnienie sobie określonych tematów
4.wdzięczność kolegi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:48:50+01:00
Warto jeźdźić na wycieczki:
-można nabyć dużo nowych informacji
-jest okazja do poznania nowych znajomości lub zintegrowania się ze znajomymi
-znajomość miejsc na świecie możę przydać się w przyszłości
-może to być świetna zabawa
Warto pomagać kolegom w nauce
-można powtórzyć materiał a zarazem odświeżyć pamięć
-zyskuje się zaufanie wielu osób
-jest się lepiej postrzeganym w oczach zarówno rówieśników jak i dorosłych
-jest to okazja do bliższego pozania

mam nadzieję że pomogłam :)