Odpowiedzi

2010-03-04T14:52:55+01:00
Stacja X – Jezus odarty z szat

Chrystus zostaje odarty z szat przez żołnierzy. Nie protestuje, mimo że urąga to Jego Królewskiej Godności. Jezus powinien nosić najdostojniejsze szaty, a staje przed nami nagi. Nie ma niczego. A skoro mój Król oddaje wszystko, ostatnią szatę, którą ma, czy i ja nie powinienem postępować podobnie? No tak, ale przecież ja zawszę muszę coś mieć. Trudno mi rozstać się z wieloma rzeczami, do których się przyzwyczaiłem. Tak trudno stać się ubogim!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:54:20+01:00
Stacja XIV Jezus do grobu złożony
Mogło wydawać się że już ciało jest w grobie, a grób to rozpad ciała, ciemność to koniec. Ale nie dla Ciebie Panie. grób, który dla wielu miał być przypieczętowaniem Twojej klęski, stał się Twoją chwałą. Przeszedłeś przez śmierć i zmartwychwstałeś pełen Boskiej Chwały.