Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:51:30+01:00
Napisz ogłoszenie o castingu do przedstawienia pt. ' Zemsta ' w imieniu Jana Polaka
do Teatru Impresaryjnego w Łodzi :)


Dnia ............. od godziny ...... w Teatrze Impresaryjnym w Łodzi odbędzie się casting na odtwórców ról w przedstawieniu pt."Zemsta". Wszystkich zainteresowanych aktorów serdecznie zapraszam.
Jan Polak
6 4 6
2010-03-04T14:57:27+01:00
Ogłoszenie

Dnia 15.04.2010r o godz 15:00 odbędzie się casting do przedstawienia pt"zemsta"
Spotkanie odbędzie się w teatrze Impresaryjnym w Łodzi.
Chętnych gorąco zapraszamy.
Jan Polak
7 3 7