Odpowiedzi

2010-03-04T14:52:32+01:00
Wiersze pomagają rozbudować myślenie i rozjaśnić pewne aspekty nie oczywiste na pierwszy zut oka lub zbyt blachę . wiersz pokazuje nam piękno danej sytuacji która w zyciu jest codzienna blachą . wiersz bogaty w słownictwo wzbogaca nasze . pokazuje nietypowy typ myślenia .oraz rozbudowy wuje nasze doznania emocjonalne , co wiąże sie z nasza wyobraźnią . tak wiersze rozbudowywója nasza wyobraźnie :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:53:36+01:00
Każdy wiersz pobudza naszą wyobraźnię. Często zastanawiamy się co chciał przekazać nam autor, czy konkretny wiersz ma ukryty, inny sens... Czytając wiersze możemy wyobrazić sobie co przeżywał autor, jakie emocje nim kierowały. Każdy wiersze może interpretować inaczej, co daje pole do popisu naszej wyobraźni. Często również myślimy o tym, co dzieje się po zakończeniu wiersza, co stało się z postaciami przedstawionymi w nim lub z samym podmiotem lirycznym.

; ))
A znasz jakiś krótki wiersz który działa na wyobraźnię