W czasie wakacji postanowiłes troche popracować. Napisz ogłoszenie dzięki któremu mógłbys znaleść zatrudnienie

zad.2
w imieniu uczniów twojej klasy zredaguj zaproszenie na przygotowanie przez was akademie z okazji dnia matki .

pilne na jt ! :D

3

Odpowiedzi

2010-03-04T14:53:33+01:00
1.
Ogłoszenie
Poszukuję letniej pracy w charakterze roznosiciel ulotek. Mam ... lat. Bardzo proszę o kontakt telefoniczny: np.: 754 218 964
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:54:04+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy na Dzień Matki, który odbędzie się dn. 26.05.2010 r. o godz. 16.00 w szkole podstawowej im..................w..................... .
Serdecznie prosimy o przybycie.

Plan imprezy :
1. Występy koła teatralnego
2. Rozdanie upominków
3. Poczestunek

Organizatorzy :
Uczniowie kl ....... szkoły podstawowej w
....................
1 3 1
2010-03-04T15:01:24+01:00
Zad.1
UWAGA!!!
szukam pracy na wakacje!zainteresowanych proszę o dzwonienie pod numer;
domowy: (00)00000000
lub pod numer komórkowy:
(00)0000000

Uwaga! praca nie może naruszać PRAW DZIEKA!
Jan Kowalski



Zad 2
Zaproszenie
Zapraszamy serdecznie na akademie z okazji dnia Matki,które odbędzie się na sali gimnastycznej w szkole podstawowej im.Jana Pawła ll (np)w Warszawie.o godzinie 15.30.
Uroczystość zorganizowana jest przez klasę (np)V b.

Serdecznie Zapraszamy!

kl.V b