Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:11:51+01:00
A) Oblicz długość boku kwadratu o przekątnej długości 2
d=2
a pierwiastek z 2=2 I podzielić na pierwiastek z 2
a=2 (kreska ułamkowa) pierwiastek z dwóch I razy pierwiastek z 2
a=pierwsiatek z dwóch
b) jaki obwód ma kwadrat o przekotnej długości 5?
d=5
a pierwiastek z dwóch=5 I podzielić na pierwiastek z 2
a= 5 (kreska ułamkowa) pierwiastek z 2 I razy pierwiastek z 2
a=5 pierwiastek z dwóch podzielić na 2

) O ile dłuższy jest bok kwadratu o przekotnej długości 10 od boku kwadratu o przekątnej długości 8?
a pierwiastek z 2=10 podzielić na pierwiastek z 2
a= 10(kreska ułamkowa) pierwiastek 2I razy pierwiastek z dwóch
a= 5 pierwiastek z dwóch

a pierwiastek z 2=8 I podzileic na pierwiastek z 2
a=8(kreska ułamkowa) pierwiastek z dwóch I pierwiastek z dwóch
a=4 pierwiastek z dwóch
teraz wystarczy tylko odjąć pierwszy wynik z drugim

2010-03-04T15:14:14+01:00
A) długość boku wynosi 1,5 cm
b) długość boku wynosi 3,5 cm, a obwod 14 cm
c) o przekontnej 10 cm kwadrat ma bok o dlugości 7 cm
o przekontnej 8 cm kwadrat ma bok o długości 5,5 cm
dłuższy bok kwadratu o przekontnej 10cm od kwadratu o przekontnej8 cm jest o 1,5 cm