Odpowiedzi

2010-03-04T14:54:49+01:00
Czarny charakter - zły, negatywny bohater

czarny rynek - obrót nielegalnymi produktami

czarna godzina - okres dużych trudności

czarna owca - osoba przynosząca wstyd pozostałym

czarna magia - coś, czego wogóle się nie rozumie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:02:32+01:00
Czarna godzina-okres największych, najpoważniejszych trudności, zmartwień, kłopotów.
być czarnej liście- być podejrzanym, niechętnie gdzieś widzianym, prześladowanym.
czarna magia- sprawy trudne, niezarozumiałe, skomplikowane
czarna owca- osoba odróżniająca się od reszty otoczenia negatywnymi cechami, złym postępowaniem.
czarny humor-przedstawienie rzeczy smutnych, tragicznych w zabawny, humorystyczny sposób.