Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T14:54:17+01:00
Mała Edyta lubi myszki, bo wyjada myszką kiszki
hahha ;**
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T14:56:25+01:00
Od przybytku główka nie boli
Daj się ponieść słownej swawoli
Żongluj słowami
Baw się rymami
Po prostu, sprawiajmy sobie radochę sami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T16:23:14+01:00
Kiedyś byłam na łyżwach
z tatą jeździłam
Świetnie się bawiłam
Potem poszłam na lody nie tylko dla ochłody
Po sklepach pochodziłam
i raz się przewróciłam
Wróciłam do domu
Spać się położyłam
Ale się zerwałam bo zębów nie umyłam
Rano z psem się na spacer wybrałam
i śnieżką w głowę dostałam
Przy komputerze usiadłam
i kanapkę zjadłam
a te dwa dni tak mnie wykończyły
że cieszyłam sie że się skończyły !
3 5 3