Prosze o szybkie rozwiązanie zadań .
Daje najlepsze x D

zad1.
Sprowadz ułamki do wspólnego licznika. Zaznacz ułamek większy.

a) 3/8 i 2/9
b) 4/5 i 2/7
c) 5/17 i 1/2
zad.2
Porównaj ułamki , wstawiając jeden ze znaków : > , < , = .
a) 3/10 i 2/9
b) 5/8 i 4/7
c) 1/4 i 3/8
d) 4/5 i 10/15

np. 3/5 tak oznaczam ułamek tą kreską / jakby co x D

2

Odpowiedzi

2010-03-04T14:59:50+01:00
A) 27/72>16/72
b)28/35>10/35
c)10/34<17/34


a)3/10>2/9
b)5/8>4/7
c)1/4<3/8
d)4/5>10/15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:12:00+01:00
Zad. 1
a) 3/8 i 2/9 27/72>16/72
b) 4/5 i 2/7 28/35>10/35
c) 5/17 i 1/2 10/34<17/34

a) 3/10 i 2/9 27/90>20/90
b) 5/8 i 4/7 35/56>32/56
c) 1/4 i 3/8 2/8<3/8
d) 4/5 i 10/15 12/15>10/15

Mam nadzieje, że pomogłem :] jakbyś czegoś nie rozumiała, to na PW chętnie pomoge :]