Odpowiedzi

2010-03-04T14:59:52+01:00
Panie Boże
Dziękuje Ci za to że żyje , za to że mam tylu przyjaciół i za całe dobro które mi ofiarowałeś . Dziękuje też za życie moich rodziców , kolegów i koleżanek .
[tu wpisz swoje imie]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:00:09+01:00
Mozna bogu podziekowac za rodzine za to ze sie zyje sa rozne tematy jak chcesz moge ci to napisac ale to jest nie potrzebne. poniewaz ja nie wiem za co ty chcesz dziekowac bogu...:) jak cos to piszz...:**
2 4 2