Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T14:58:59+01:00
1. przymiotnik
2. rzeczownik
3. czasownik
4. przymiotnik
5. czasownik
6. rzeczownik
7. rzeczownik
8. przymiotnik
9. rzeczownik
10. czasownik
2010-03-04T15:01:14+01:00
Głodny- przymiotnik
piekło- rzeczownik
odjąć- czasownik bezokolicznik
poważny- przymiotnik
zgasić- czasownik bezokolicznik
woda- rzeczownik
piekło- rzeczownik
taktowny- przymiotnik
prawda- rzeczownik
wlać- czasownik
chyba o to chodzi;)))