Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:02:39+01:00
Np:
Tomku chcę ci zadedykować ksiązkę pt:Ania z zielonego wórza ponieważ jest bardzo ciekawa i interesująca mam nadzięję że będzi ci się podobała tak jak i mnie.



Lili:***
9 3 9
2010-03-04T15:03:33+01:00
Tę książke dedykuje mojemu przyjacielowi z ławy. [?]
Jest on moim najlepszym przyjacielem ze wzgledu na to, że wspiera mnie z całej siły.Wspierał mnie rozniwez w napisaniu tej ksiazki.potrafirowniez zrozumiec kazde moje słowo, kazdy moj bład i kazdy zachwyt.
A pzrecierz własnie o to chodzi w przyjazni o wsparcie i zrozumienie .
Dlatego
z dedykacja dla najlpeszego przyajciela.
7 3 7
2010-03-04T15:06:18+01:00
Dla Jana Nowaka, kolegi z ławki, abyś sięgając po tą książkę do ręki, pamiętał o wspólnie spędzonych chwilach. Książka ta ukazuje, jak dbać o przyjaźń, uczmy się się razem, jak dbać o naszą. Abyś nigdy o mnie nie zapomniał
Twój kolega z ławki

04.03.2010 r. Romek
6 3 6