Odpowiedzi

2010-03-04T15:02:20+01:00
2010-03-04T15:03:12+01:00
Wojtek przygotowuje koronę na bal karnawałowy dla młodszej siostry według wzoru:podstawa 40cm,wysokość 7cm a bok 4cm.
ile cm2(centymetrów kwadratowych)kartonu potrzeba na wykonanie tej korony?

Pp=40
H =7
a = 4

7×4 = 28 cm²
28 +40 = 68 cm²

Potrzeba 68cm² kartonu na wykonanie tej korony :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:07:31+01:00
Pp=40
h=7
a= 4
7×4= 28 cm²
28 +40= 68 cm²
odp. potrzeba 68cm² kartonu.
mam nadzieję że pomoglam liczę na naj.