Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:35:39+02:00
Działka kwadratowa o boku=17,5m siatka to obwód=4 a=4×17,5m=70m pole tej działki =a²=17,5m²=306,25m² druga działka pole tej działki=a×b=15,1m×19,9m=300,49m ² siatka = obwód=2a+2b=2×15,1+2×19,9=30,2+39,8=70m odp.większe jest pole działki kwadratowej o 306,25m²-300,49m²=5,76m²-pozdrawiam
1 5 1
2009-10-20T19:45:29+02:00
Pierwsza dzialka 306,25m siatki,a 2 300,49m
1 2 1