Napisz list otwarty do uczniów swojej szkoły. Na podstawie własnego doświadczenia, literatury, filmu i innych źródeł spróbuj ich przekonać, że warto czytać mądre książki.

Proszę napiszcie mi to, bo na jutro, a kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrać. Dam na pewno najlepszą. A i jeszcze jedno ma być to stosunkowo długie... (jedna a4)

2

Odpowiedzi

2010-03-04T15:09:40+01:00
Drodzy uczniowie
Pisze ten list do was gdyż chciala bym zachęcić was do
czytania książek gdyż one pomagają nam w nauce i w szkolę .Mamy też duże prawa do:
• prawo do wolności religii lub przekonań
• prawo do swobodnego wyrażania poglądów i poszanowania ich przez dorosłych
To są dwa przyklady.alę nauka nas wzmacnia w wierze tak jak religia .
Przeczytalam niegdyś bardzą faina książke o prawiie i teraz zostane napoewno prawniczką .Gdyż ta książka mnie bardzo zainteresowała.I nie tylko mnie moje kumpele też
zachecam
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:10:29+01:00
Ja ci dam podpukty bo mi sie listu nie chce pisac ok.
-dowiadujemy sie duzo informacji
-mozna zrozumniec wiele rzeczy
-zaczynamy rozumniec swoje bledy
-ucza nas sprawiedliwosci itp.
-pomagaja zrozumniec doroslych ludzi
-poszerzamy swoja wyobraznie
-zaczynamy umiejetnie czytac
-pomagaja przy sprawdzianach (bo czasami sa urywki tekstu itrzeba podpisac kto jest autorem to bedziemy wiedziec)
-mozna poznac dawne zycie
[mam nadzieje ze moze tak byc (i sory ze to nie list tylko podpunkty)]
6 3 6