Odpowiedzi

2010-03-04T15:08:11+01:00
Oczywiście że baśnie działają na wyobraźnie . Kiedy je czytamy wyobrażamy to sobie , to już jest samo działanie . Ale jeśli jest w baśniach magia to oprócz wyobrażania samej bajki wyobrażamy sobie też nas samych w takiej sytuacji ! Kiedy taka baśń działa na naszą wyobraźnie pogłębia ją i sprawia że potem jeszcze łatwiej jest sobie wyobrazić coś bez użycia ilustracji i zbyt wielu opisów . Wniosek jest taki : baśnie działają na wyobraźnie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:09:53+01:00
Baśń jak najbardziej działa na wyobraźnie. Otoz za kazdym razem gdy czytamy basn wyobrazamy sobie co czuje dana postac , jak wyglada i jak wyglada miejsce w ktorym sie znajduje .
Basn jest czyms w rodzaju przylaczenia sie do zycia postaci .
Gdy czytamy jej pierwsza strona nasza wyobraznia `wariuje` i podaje tysiace propozycji na wyglad całej wielkiej historii.
Gdy ja byłam mała czesto wyobrazałam sobie jak wyglada małe kacztko . Wedgług mnie miało cały czas smutny wyraz twarzy. Wiedziałam rozniwez jak sie czuje . po jego zmianie bylo juz łatwiej. Wiedziałam jak wyglada piekny i pewny siebie łabędź.
Uważam że jestemy czescia tworzenia sie basni i jak najbradziej działaja na nasza wyobraznie .

Mam nadzieje ze Ci sie spodoba !
pozdrawiam