Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:07:48+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam ....... na moje urodziny które odbędą się dn. 03.12.2010r. o godz. ... w domu prywatnym w ..... Będzie wspaniała zabawa , atrakcji nie zabraknie .
Zapraszam ....
2010-03-04T15:09:26+01:00
zaproszenie...
Serdecznie zapraszam Przemka....(nazwisko) na moje przyjęcie urodzinowe
ktore odbędzie sie 3.12.2010r.w prywatnym domu w Szydłowie.
Proszę o wcześniejsze potwierdzenie przybycia


...........
(zapraszający)