Proszę przetłumaczcie mi te zdania na angielski :
-Nigdy nie byłam na waszym koncercie a bardzo bym chciała.
-Jestem waszą wielką fanką.
-Chciałabym mieć waszą płytę "Back Again"
-Moja koleżanka też jest waszą fanką
-Mam tylko jedną waszą płytę "In Control"

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:09:49+01:00
-Nigdy nie byłam na waszym koncercie a bardzo bym chciała.
-Jestem waszą wielką fanką.
-Chciałabym mieć waszą płytę "Back Again"
-Moja koleżanka też jest waszą fanką
-Mam tylko jedną waszą płytę "In Control"

-I have never been to your concert and I wanted very.
-I am your big fan.
-I would like to have your album "Back Again"
-My friend is also your fan
--I have only one your CD "In Control"
2010-03-04T18:59:01+01:00
-I have never been to your concert and I wanted very.
-I am your big fan.
-I would like to have your album, "Back Again"
-My friend is also your fan
-I have only one your CD "In Control"