Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:10:06+01:00
Miłość swoim bliskim okazuje w sposób naturalny . Staram się im pomagać w trudnych obowiązkach , pracach . A także podczas spędzania z nimi czasu . Myśle że na słowa mnie nie stać . Ale bardzo kocham swoją rodzine .
13 4 13
2010-03-04T15:14:04+01:00
Miłość moim bliskim ukazuję w każdej możliwej chwili. Jestem wobec nich wyrozumiała, powtarzam im jak bardzo ich kocham i jak bardzo są ważni w moim życiu, że zajmują w nim pierwsze miejsce. Modlę się na nich, pomagam w codziennych czynnościach. Jestem dla nich oparciem w trudnych chwilach i staram się by wiedzieli, że kocham ich z całego serca.
9 4 9