Odpowiedzi

2010-03-04T15:18:59+01:00
-kształt ciała, płazince spłaszczone, oblence obłe
-nicienie rodzielnopułciowe, płazince w wieszkosci obojnaki
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:29:13+01:00
Płazińce:
- Ciało o symetrii dwubocznej
- Substancje pokarmowe wchłaniane całą powierzchnią ciała
-obojnactwo
- ciało wypełnione luźno połączonymi komórkami
przykłady:tasiemiec,

Nicienie:
- ciało obłe, nieczłonowane
- ciało wypełnione płynem
- posiada otwór gębowy i odbytowy
-rożdzielnopłciowość
np. glista, włosień

To są rozniecę między Nicieniami i płazińcami. Może być w tabelce
8 4 8
2010-03-04T16:14:38+01:00
Kształt ciała, płazińce spłaszczone, obleńce obłe
-nicienie rozdzielnopłuciowe, płazińce w większości obojnaki
2 1 2