1. W czym się przejawia miłość Boga?
2. W jaki sposób możesz naśladować małość Boga?
3.Na czym polega cnota czystości?
4.Kto udziela powołania?
5. Jakie jest najważniejsze powołanie człowieka i kogo dotyczy?
6.Wymień 5 skojarzeń dotyczących chrześcijańskiego małżeństwa?
7.Wymień 4 fizyczna cechy małżeńskiej jedności.
8.Podaj pozytywne powody zachowania czystości przedmałżeńskiej, wybierz najważniejszy Twoim zdaniem i uzasadnij swój wybór.



PRZOSZE PILNIE O ODPOWIEDŹ PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!! BĘDĘ WDZIĘCZNA

2

Odpowiedzi

  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T16:01:38+01:00
1. W poznawaniu samym siebie oraz poznawaniu jego nauczań.
2. Nie wywyższaj się i nie trąb na lewo i prawo jak komuś sprawiłeś radość bądź komuś pomogłeś.
3.
4.Powołanie to głos od Boga w który musimy się wsłuchać
5. Wiara i dążenie do celu
6.
7.Wiara , zaufanie , miłość , szczerość.
8.Moim zdaniem zachowanie czystości przedmałżeńskiej jest spowodowane miłością do osoby swojego życia (działa to w dwie strony) nie chciałbym bym się urodzić z przypadku lecz z miłości.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:37:40+01:00
1. w łaskach które dostaniemy za dobre uczynki i życie wieczne.
2. należy żyć zgodnie z przykazaniami oraz okazywać miłość do bliźnich.
3.cnota czystości nakłada pewien rygor(czystość) na życie,
4.Powołanie udziela sam Bóg.
5. miłość do Boga, bliźniego, wiara,
6.-czystość, szczęśliwa rodzina, szczerość, wiara
8. zachowanie czystości przedmałżeńskiej jest spowodowane miłością do ukochanego oraz z miłości do Boga i przestrzegania zasad wiary chrześcijańskiej.

2 3 2