Odpowiedzi

2010-03-04T15:29:27+01:00
Greengrocer's - fruit and vegetables
butcher's - meat
chemist - medicines
newsagent's - newspapers
baker - cake, bread
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:36:41+01:00
What kinds of shops do you know and what you can buy there - jakie sklepy znasz i co można tam kupić.

Odp. Shop who know best is Tesco (sklep,który znam najlepiej to Tesco).You can buy there many things. (można tam kupić wiele rzeczy).From bread to car (od chleba po samochód).This is a very good shop (jest to bardzo dobry sklep)

Nie jestem pewien czy bogrze ale chyba tak :]
2 1 2