Odpowiedzi

2010-03-04T15:18:11+01:00
To oznacza, że jeśli nam się coś nie powodzi czy coś w tym stylu trzeba się nie martwić i gnać do przodu lub przyjmować jakieś obowiązki od strony rodziców.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:28:43+01:00
To znaczy że poświęcamy się dla innych ludzi i dla Boga biorąc swój "krzyż" . Tym krzyżem jest na przykład wyśmianie się z nas jeżeli pomagamy słabszym , że idziemy do kościoła, do spowiedzi itp.
1 5 1