Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:21:49+01:00
X - liczba zadań rozwiązanych poprawnie
y - liczba zadań rozwiązanych niepoprawnie, lub pozostawionych bez odpowiedzi
Z treści zadania wynika następujący układ równań:
x+y=15
5x-2y=54

y=15-x
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=84
x=12

Odp: Szymon rozwiązał prawidłowo 12 zadań.
2010-03-04T15:36:24+01:00
X - ilość dobrych odp
5x - dobre odp.
15 - x - złe odp
54 = punkty
5x - 2(15 - x) = 54
5x - 30 + 2x = 54
7x = 84| :7
x = 12

Odp. Rozwiązał prawidłowo 12 zadan