Odpowiedzi

2010-03-04T15:22:33+01:00
Dane:m = 8kg, h = 0,5m, g = 10m/s^2
Praca równa się zmianie energii potencjalnej tego ciała:
W = Ep
Ep = mgh = 8kg*10m/s^2*0,5m = 40 J
W = 40J
Odp.Wykonasz pracę 40 J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:23:16+01:00
Ep=m*g*h
h= 0,5m
g=10m/s2
m=8kg
Ep=8*10*0,5= 40
Ep=40 [kg*m/s2*m=N*m=J]
Ep=40J
2010-03-04T15:28:01+01:00
Witaj
dane: m=8kg, h=0,5m, g=10m/s2=10N/kg
szukane: W
W = F *h.........F = Q = mg
W = mgh = 8kg*10m/s2*0,5m = 40 J

.............................pozdrawiam