Odpowiedzi

2010-03-04T15:30:48+01:00
Przepis na zycie ..?

Dwie szklanki milosci
poltora szklanki zyczliwosci
dwie luzeczki czasu dla innych
szczypta usmiechu
dwie szklanki dobra
jedna lyzeczka optymizmu

wszystko razem wymieszac. chucac i dmuchac ,podgrzewaz zarem serca az swiat stanie sie wielka szczesliwa rodzina !

mysle ze jest swietne ! udalo sie ;)
pozdrawiam

55 3 55
usuń dzisiaj to prosze bo dostane 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-03-04T19:14:20+01:00
1. Być miłym zawsze, nawet, gdy ktoś nas zawiedzie
2. Nie zapominać jednak o szczerości i dbaniu o własne dobro
3. Starajmy się nie działać na niekorzyść bliźniego (Nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe)
4. Pomoc drugiemu, nawet za cenę poświęcenia-w każdej postaci
5. Modlitwa jest również ważnym elementem życia w zgodzie z drugim człowiekiem-przy okazji może nas zjednoczyć. Daje spokój duszy.
39 4 39