Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Rith
  • Rozwiązujący
2010-03-04T15:24:51+01:00
Http://www.e-numizmatyka.pl/sklep/product_info.php/info/p4705_1-dollar--Fryderyk-Chopin--2010-r----II-moneta-z-serii--Wielcy-Kompozytorzy-.html

http://www.kolekcjonerpolski.pl/banknot-200-rocznica-urodzin-fryderyka-chopina-cat-46-id-399.aspx

http://www.polskieradio.pl/trojka/wiadomosci/default.aspx?id=139260

http://www.collatio.pl/moneta-150-rocznica-smierci-fryderyka-chopina-zloto-200

http://www.collection.wroclaw.pl/banknot-20zl-fryderyk-chopin-p-1434.html
2010-03-04T15:40:44+01:00
Http://www.gygesmonetare.eu/chopin.htm

http://www.emonety.pl/product/2066_fryderyk-chopin-zestaw-dwlch-monet

http://www.emonety.pl/product/2586_fryderyk-chopin-200-rocznica-urodzin
2010-03-04T16:26:14+01:00
Www.emonety.pl/product/2066 _fryderyk-chopin-zestaw-dwlch-monet