Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:24:29+01:00
80 dm
0,9dm
0,04dm
4dm
2,3dm

0,56
0,03
0,0003
0,008
2000
600
6,7
2010-03-04T15:27:56+01:00
8m=80dag
9cm=0,09dag
4mm=0,009dag
0,4m=0,40dag
0,23cm=0,023dag
b).
56dag=5,6kg
3dag=0,03kg
0,03dag=0,003kg
8g=0,0003kg
2t=2000kg
0,6t=0,6000kg
0,0067t=0,00067kg
2010-03-04T15:41:48+01:00
Zamień na:
a) dm
8m=80dm
9cm=0,9dm
4mm=0,04dm
0,4m=4dm
0,23cm=0,023dm

b)kg
56 dag=0,56kg
3 dag=0,003kg
0,03 dag=0,000003kg
8 g =0,0008kg
2 t =2000kg
0,6 t =600kg
0,0067 t =67kg
1 5 1