Odpowiedzi

2010-03-04T15:22:48+01:00
Tak wiersze otwierają nam wyobraźnie gdzie sobie wyobrażamy pewien, dany przedmiot, rzecz.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:22:52+01:00
Wiersze pomagają rozbudować myślenie i rozjaśnić pewne aspekty nie oczywiste na pierwszy zut oka lub zbyt blachę . wiersz pokazuje nam piękno danej sytuacji która w zyciu jest codzienna blachą . wiersz bogaty w słownictwo wzbogaca nasze . pokazuje nietypowy typ myślenia .oraz rozbudowy wuje nasze doznania emocjonalne , co wiąże sie z nasza wyobraźnią . tak wiersze rozbudowywója nasza wyobraźnie :))
1 5 1
2010-03-04T15:23:28+01:00
Myślę, że tak.
wiersze, które poruszają życie codziennie, problemy, żal po czymś (np. po śmierci kogoś nam bliskiego) wywierają na nas odpowiednie uczucia i wyobrażenia typu: co by było gdyby...
1 2 1