Wartość wyrażenia -10-5+4-(-12) jest równa?
Wartość wyrażenia (-35): 5/10 (ułamek) zwiększona o 2 wynosi?
Trzecia potęga liczby -1½ wynosi?
Wynikiem działania -[-(-10⅔)] jest?
Iloczyn liczb (-⅔) * 2⅖ * (-10) * (0,3) wynosi ?
Wartością wyrażenia -2²-(-1)³*3+7:(-2,8) jest ?

Legenda: * razy
5/10 ułamek

Proszę o szybką odpowiedz bo to bardzo ważne ! Kto da dobre rozwiązania daje najlepszą, ale mają być całe obliczenia, a nie odpowiedzi. Liczę na was !!!

2

Odpowiedzi

2010-03-04T15:28:55+01:00
- 10 - 5 + 4 - (-12) = -15 + 4 + 12 = 1

(-35) : 5/10 = -35 * 10/5 = -70

(-1,5)^3 = (-1,5) * (-1,5) * (-1,5) = -3,375

-[-(-10*2/3)] = -(-(-20/3)) = -(20/3) = -20/3

(-⅔) * 2⅖ * (-10) * (0,3) = (-2/3) * 0,02 * (-10) * 0,3 = 4/100 = 0,04

-2²-(-1)³*3+7:(-2,8) = -4 +1*3 +25 = 24
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T15:29:58+01:00
Wartość wyrażenia -10-5+4-(-12) jest równa?
-15+4+12=-15+16=1
Wartość wyrażenia (-35): 5/10 (ułamek) zwiększona o 2 wynosi?
-35*10/5+2=70+2=72
Trzecia potęga liczby -1½ wynosi?
-11/2³=3/2³=27/8= 3 3/8
Wynikiem działania
-[-(-10⅔)] jest?
-10 2/3=-32/3
Iloczyn liczb (-⅔) * 2⅖ * (-10) * (0,3) wynosi ?
-2/3*12/5*-10*3/10=-2*4/5*-3=6*4/5=24/5=4 4/5
Wartością wyrażenia -2²-(-1)³*3+7:(-2,8) jest ?
4+3+7*-10/28=7-10/4=28/4-10/4=18/4=4 1/2