Rozwiążcie mi proszę krzyżówkę.. :P

gazociąg |...[jaki?]| - znajdujący się na obszarze północnego bałtyku
instytucja |...[jaka?]| - zajmująca się kulturą i oświatą
batalion |...[jaki?]| - przygotowujący desant powietrzny
Akademia |...[jaka?]| - zajmująca się kształceniem z zakresu górnictwa i hutnictwa
słownik |...[jaki?] - dotyczący języka francuzkiego i hiszpańskiego
przedsiębiorstwo |...[jakie?]| - zajmujące się handlem i usługami
brygada |...[jaka?]| - mająca za zadanie zarówno desant, jak i szturm
zakład |...[jaki?]| - zajmujący się przemysłem rolniczym
smak |...[jaki?]| - słodki i gorzki jednocześnie
wydawnictwo |...[jakie?]| - dotyczące tyrystyki i krajoznawstwa
przepisy |...[jakie?]| - odnoszące się do prawa administracyjnego
płyta |...[jaka?]| - wykonana z kartonu i gipsu

2

Odpowiedzi

2010-03-04T15:27:58+01:00
1. północno-bałtycki
2. kulturalno-oświatowa
3. desantowo-powietrzny
4. Górniczo-Hutnicza
5. francusko-hiszpański
6. handlowo-usługowe
7. desantowo-szturmowa
8. przemysłowo-rolniczy
9. słodko-gorzki
10. turystyczno-krajoznawcze
12. kartonowo-gipsowa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:33:56+01:00
1.Gazociąg północnobałtycki
2.Instytucja kulturalno-oświatowa
3.Batalion powietrznodesantowy
4.Akademia górniczo-hutnicza
5.słownik francusko-hiszpański
6.przedsiębiorstwo handlowo-usługowe
7.brygada desantowo-szturmowa
8.zakład rolniczoprzemysłowy
9.smak słodko-gorzki
10.wydawnictwo turystyczno-krajoznawcze
11.przepisy administracyjnoprawne
12.płyta kartonowo-gipsowa

Hasło:latem biegiem
5 4 5