Odpowiedzi

2010-03-04T15:28:15+01:00
Panie Boże!

Serdecznie dziękuje Ci za dar stworzonego świata. To dzięki Tobie ptaszek śpiewa, kwiaty rosną i rzeki płyną. Dziękuje Ci za to wszystko!
2010-03-04T15:30:23+01:00
Kochany Boże,
przemawiam dziś do Ciebie by Ci podziękować
za świat, który sworzyłeś:
za śpiewające ptaki, szumiące drzewa,
zieloną trawę. Za zwierzęta oraz
dziękuję Ci za to że stworzyłeś mnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-04T16:10:42+01:00
Bożę dzisiaj moją modlitwę przeznaczę by Ci podziękować za to,
że stworzyłeś świat,
dzięki Tobie mogę spotykać się, rozmawiać,z innymi ludźmi możemy ci cześć oddawać.
Dziękuję Ci również za to że mogę słuchać śpiewu ptaków, że mogę słuchać jak szumią drzewa, najbardziej dziękuję że stworzyłeś moją mamę, tatę, rodzeństwo i oczywiście mnie...