Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T15:28:21+01:00
najwęższa ulica na świecie znajduje się w Reutlingen w Niemczech. szerokość ulicy wynosi 31 cm.
2010-03-04T18:38:54+01:00
Według księgi rekordów Guinnessa, najwęższa ulica na świecie znajduje się w Reutlingen w Niemczech. W XVIII wieku rejon ten został całkowicie zniszczony przez wielki pożar. Aby zapobiec w przysłości przechodzenie ognia do kolejnych budynków wymyślono patent - wąską przestrzeń między nimi. Pomiar stwierdził, że szerokość ulicy wynosi 31 cm.