Has John got a camera?
yes he has.he’s got a nikon 216
has Katie have got a watch?
no she hasn’t
have you got a desk lamp?
no i chavn’t
have you and sam got a laptop?
yes we chave
przetlumaczcie na polski ten dialog tylko prosze was nie przetlumaczajcie z translatorów:p

3

Odpowiedzi

2009-10-20T19:39:34+02:00
Czy John posiada aparat? Tak, ma Nikon 216. Czy Katie ma zegarek? Nie, ona nie ma. CZy masz lampke na biurko? Nie, nie mam. Czy ty i Sam macie laptopa? Tak my mamy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T19:41:18+02:00
Czy John ma aparat?
tak,ma Nikon216
czy Katie ma zegarek?
nie,nie ma
czy masz lampkę na biurku?
nie,nie mam
czy ty i Sam macie laptopa?
tak,mamy
2009-10-20T19:44:33+02:00
Czy john ma kamerę?
tak on ma kamerę nikon 216.
Czy katie ma telewizor? telewizor to TV a watch to oglądać
Nie ona nie ma.
Czy masz biórową lampkę?
Nie nie mam.
have you got some laptop?
czy masz jakiś laptop?
Tak ja mam.