Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T17:10:02+01:00
1. Algebra i trygonometria.
2. Rozpowszechnienie cyfr ?arabskich?
3. Przetłumaczenie i rozpowszechnienie dzieł greków dzięki czemu możemy je podziwiać i analizować do dziś.
4. Odkrycie krystalizacji i destylacji
5. Śliczne i bogato zdobione meczety.
widziałam to już gdzieś , ale daję te same odp, bo są dobre. ;pp
Pozdrawiam. : )
11 3 11
2010-03-04T20:03:03+01:00
Do dzisiaj korzystamy z takich osiągnieć jak :
- Cyfry arabskie, które stosuje się powszechnie na świecie.
- W matematyce nadal są dwie dziedziny, które są osiągnięciem arabów: trygonometria i algebra.
- destylacja i krystalizacja to procesy chemiczne, które odkryli.
- Przetłumaczenie i rozpowszechnienie dzieł greków dzięki czemu możemy je podziwiać i analizować do dziś.
- Przepiękne, bogato zdobione meczety.
8 3 8